"Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Қараөзек ауылының бастауыш мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі.
Коммунальное государственное учреждение  "Начальная школа села Караозек отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Қайдан келдің баырсақ?

20.04.2021

Тақырыбы: «Қайдан келдің бауырсақ?»

Мақсаты: Нан тағамының дастарханға үлкен еңбекпен келетінін түсіндіру. Нан тағамы туралы өлең жолдары оқылғанда зейін қойып тыңдап мазмұнын ұғынуға жағдай туғызу. Көзбен көргенін ойда түйіп, ойын жинақтап бір-екі сөзбен сөйлем құрап жеткізе білу іскерлігін дамыту. Нанды қадірлеуге , адам еңбегін бағалау білуге тәрбиелеу.

Көрнекіліктер: Тақырыпты слайд түрінде ашып көрсетіп түсіндіру.Тақырыпқа сай түрлі түсті суреттер.

Әдіс-тәсілі: Слайд арқылы түсіндіру,өлең жолдарын тәрбиеші көмегі арқылы желілі бейнелі рөлге бөліп айтқызу.Ойын түрінде ,сұрақ-жауап арқылы.

Алдынала жүргізілген жұмыс: Ұннан бауырсақ тағамын илеп көрсетіп күнделікті ас мәзіріне қосу.

Қонақтармен амандасу.

Шаттық шеңберде: Армысыз - Аспан ана!

Армысыз – Жер ана!

Армысыз – Жарық күн!

Сәтті болсын,

Бейбіт болсын,

Барлық күн!

Мұғалім: (Ой тастау) Балалар ертеңгісін үйде ас ішкенде, жалпы күнделікті өмірде қандай тағам түрін, қандай асты көп пайдаланамыз немесе сорпаға нені қосып жеп тамақтанамыз?

Халқымыз қандай ассыз дастархан берекесі болмайды деп жатады?

Балалар жауабы: Нанды сорпаға қосып жейміз.Нан тәтті.

Мұғалім: -Әрине балалар сондықтан «Ас атасы нан»- деп бекерге айтпаса керекті. Міне , біз осы нан тағамы туралы тереңірек біліп,біздің дастарханымызға келгенше қаншама ағаларымыздың ,әкелеріміздің маңдай терімен үлкен еңбегімен келетінін түсінетін боламыз.Ендеше, мен өлең жолдарын оқимын,сендер зейін қойып тыңдап отырыңдар.

 

 

 

Тақырыбы: «Қайдан келдің бауырсақ?»

Мақсаты: Нан тағамының дастарханға үлкен еңбекпен келетінін түсіндіру. Нан тағамы туралы өлең жолдары оқылғанда зейін қойып тыңдап мазмұнын ұғынуға жағдай туғызу. Көзбен көргенін ойда түйіп, ойын жинақтап бір-екі сөзбен сөйлем құрап жеткізе білу іскерлігін дамыту. Нанды қадірлеуге , адам еңбегін бағалау білуге тәрбиелеу.

Көрнекіліктер: Тақырыпты слайд түрінде ашып көрсетіп түсіндіру.Тақырыпқа сай түрлі түсті суреттер.

Әдіс-тәсілі: Слайд арқылы түсіндіру,өлең жолдарын тәрбиеші көмегі арқылы желілі бейнелі рөлге бөліп айтқызу.Ойын түрінде ,сұрақ-жауап арқылы.

Алдынала жүргізілген жұмыс: Ұннан бауырсақ тағамын илеп көрсетіп күнделікті ас мәзіріне қосу.

Қонақтармен амандасу.

Шаттық шеңберде: Армысыз - Аспан ана!

Армысыз – Жер ана!

Армысыз – Жарық күн!

Сәтті болсын,

Бейбіт болсын,

Барлық күн!

Мұғалім: (Ой тастау) Балалар ертеңгісін үйде ас ішкенде, жалпы күнделікті өмірде қандай тағам түрін, қандай асты көп пайдаланамыз немесе сорпаға нені қосып жеп тамақтанамыз?

Халқымыз қандай ассыз дастархан берекесі болмайды деп жатады?

Балалар жауабы: Нанды сорпаға қосып жейміз.Нан тәтті.

Мұғалім: -Әрине балалар сондықтан «Ас атасы нан»- деп бекерге айтпаса керекті. Міне , біз осы нан тағамы туралы тереңірек біліп,біздің дастарханымызға келгенше қаншама ағаларымыздың ,әкелеріміздің маңдай терімен үлкен еңбегімен келетінін түсінетін боламыз.Ендеше, мен өлең жолдарын оқимын,сендер зейін қойып тыңдап отырыңдар.

 

 

 

Просмотров: 160


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст